اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تعمیر بردهای پاور، اینورتر و بک لایت های تلویزیون ال سی دی و ال ای دی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش تعمیر بردهای پاور، اینورتر و بک لایت های تلویزیون ال سی دی و ال ای دی – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

یادگیری مهارت تعمیر قطعات تلویزیون مخصوصا قطعات ذکر شده در وهله اول باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه افراد علاقه‌مند در تشخیص و تعمیر تلویزیون خانگی آن‌ها می‌شود و در ادامه می‌تواند یک فرصت شغلی جذاب به عنوان تکنسین تعمیر تلویزیون در حوزه الکترونیک برای مخاطب ایجاد کند. این آموزش با معرفی انواع بردهای تغذیه یا پاور آغاز می‌شود در ادامه به شرح تئوری تغذیه خطی و سوئیچینگ پرداخته و برخی از بخش‌های مختلف بردهای پاور را مورد بررسی قرار می‌دهیم. سپس در مورد تفاوت‌های بین بردهای پاور در تلویزیون‌های LCD و LED بحث می‌کنیم و ارتباط بین برد پاور و بردهای اصلی تلویزیون، اینورتور و درایور بک‌لایت تشریح می‌شود و با خرابی‌های شایع در بردهای پاور، تکنیک‌های عیب‌یابی، و تعمیر موارد ایراد در بردهای پاور آشنا می‌شویم. در گام بعدی، مروری بر مفاهیم مرتبط با بردهای اینورتر و درایور بک‌لایت خواهیم داشت و نحوه عیب‌یابی و تعمیر مسائل مرتبط با این اجزا را یاد می‌گیریم. در ادامه، با بک‌لایت‌ها آشنا می‌شویم، ارتباط بین بردهای اینورتر و فلورسنت‌ها یا لامپ‌های ال‌ای‌دی تشریح و نحوه عیب‌یابی و تعمیر مسائل مربوط به بک‌لایت‌ها به دقت بررسی خواهد شد.
دوره آموزش تعمیر بردهای پاور، اینورتر و بک لایت های تلویزیون ال سی دی و ال ای دی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تعمیر بردهای پاور، اینورتر و بک لایت های تلویزیون ال سی دی و ال ای دی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی