اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیوت پوینت Pivot Point و کاربردهای آن در معامله گری – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پیوت پوینت Pivot Point و کاربردهای آن در معامله گری – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

پیوت پوینت یا Pivot Point در اصطلاحات بازارهای مالی و تحلیل تکنیکال به نقطه‌ای اشاره دارد که برای محاسبه سطوح پشتیبانی و مقاومت در یک نمودار قیمتی استفاده می‌شود و به عنوان میانگین از قیمت‌های باز، بسته، حداکثر و حداقل روز قبل تعیین می‌شود. پیوت پوینت در موارد مختلفی به معامله‌گران کمک می‌کند، از جمله اینکه با استفاده از سطوح پیوت پوینت و سطوح پشتیبانی و مقاومت محاسبه‌شده، معامله‌گران می‌توانند نقاط ورود به معامله را تعیین کنند که این امر باعث می‌شود تا معاملات خود را بر اساس تحلیل فنی و با دقیق‌ترین اطلاعات ممکن انجام دهند. در این آموزش، ابتدا مفهوم پیوت پوینت را یاد می‌گیریم، سپس به کاربردهای آن در وجوه مختلف معامله‌گری می‌پردازیم. همچنین مثال‌های متعددی از بازارهای داخلی و خارجی را بررسی می‌کنیم.
دوره آموزش پیوت پوینت Pivot Point و کاربردهای آن در معامله گری – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیوت پوینت Pivot Point و کاربردهای آن در معامله گری – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی