اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدمات بازارها، ابزارها و نهادهای مالی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مقدمات بازارها، ابزارها و نهادهای مالی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

درس مقدمات، ابزارها و نهادهای مالی برای دانشجویان رشته‌های مالی، مدیریت و اقتصاد و همه فعالان بازار سرمایه ضروری و پایه‌ای برای یادگیری مفاهیم پیشرفته‌تر مالی است و درس کاربردی است که به دانشجویان کمک می‌کند تا دیدگاه کلی نسبت به اکوسیستم بازار سرمایه و روابط کاری نهادهای مالی تحت نظارت پیدا کنند. آشنایی با ابزارها و نهادهای مالی و مقررات طراحی و تصویب آن‌ها و همچنین جنبه‌های نظارتی و مقررات احتیاطی حاکم بر آن‌ها و اصول حاکمیت شرکتی این نهادها برای همه کارشناسان و مدیران بازار سرمایه ضروری است، ضمن آنکه جزو دروس مهم گواهینامه اصول بازار سرمایه محسوب می‌شود و آشنایی با آن‌ برای پیشرفت در دانش مالی و اخذ گواهینامه‌های بیشتر لازم است. یادگیری درس ابزارها و نهادهای مالی به دانشجویان کمک می‌کند تا درک بهتری از اکوسیستم مالی پیدا کنند و در مورد نظام مالی و نحوه‌ عملکرد آن بیشتر بدانند. این دانش به دانشجویان کمک خواهد کرد حتی در زندگی روزمره خود تصمیمات آگاهانه‌تری در مورد مسائل مالی و ارزیابی نهادهای مالی که از خدمات آن‌ها استفاده می‌کنند، بگیرند. در این آموزش سعی شده روش تدریس به گونه‌ای باشد که دانشجویان بتوانند مفاهیم پایه‌ای مالی را به طور کامل و جامع و مقایسه‌ای بیاموزند. ابتدا با تاریخچه بازار سرمایه در ایران و جهان آشنا می‌شویم، ویژگی‌های سهامی عام معرفی می‌شود. شرایط پذیرش در بازار بورس و عرضه اولیه مرور می‌شود و تفاوت عرضه سهام یا اوراق در بازار اولیه و معاملات بازار ثانویه ارائه می‌شود. همچنین مفاهیم حاکمیت شرکتی ناشران بورسی مانند مجمع عمومی یا تقسیم سود یا افزایش سرمایه ارائه می‌شود.
دوره آموزش مقدمات بازارها، ابزارها و نهادهای مالی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمات بازارها، ابزارها و نهادهای مالی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی