اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل سازی ریاضی در تحلیل ارتعاشی سیستم های مکانیکی با متلب – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی ریاضی در تحلیل ارتعاشی سیستم های مکانیکی با متلب – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مدل‌سازی ریاضی در تحلیل ارتعاشی سیستم‌های مکانیکی به معنای استفاده از معادلات و اصول ریاضی برای توصیف و تحلیل رفتار ارتعاشی این سیستم‌ها است. سیستم‌های مکانیکی از قبیل تیرها، پل‌ها، ماشین‌آلات و سازه‌های مختلف در معرض نیروها و تحریکات مختلف قرار می‌گیرند که باعث ایجاد ارتعاش در آن‌ها می‌شود. در واقع، مدل‌سازی ریاضی گام نخست برای تحلیل و بررسی ارتعاش در سیستم‌های مکانیکی است. MATLAB ابزار قدرتمند و چندمنظوره‌ای برای تحلیل، شبیه‌سازی و طراحی سیستم‌های دینامیکی است. این نرم‌افزار با داشتن کتابخانه‌های گسترده‌ای از توابع و ابزارهای ریاضی و مهندسی، برای کاربران شرایطی فراهم می‌کند تا به سرعت معادلات پیچیده را حل کرده و رفتار سیستم‌های مکانیکی را شبیه‌سازی کنند. این نرم‌افزار می‌تواند نتایج را به صورت گرافیکی و بصری ارائه دهد. در این آموزش به صورت جزئی، انواع مدل‌سازی ریاضی برای تحلیل رفتار ارتعاشی یک سیستم مکانیکی بیان می‌شود. برای این منظور ابتدا مفاهیم اولیه در ارتعاشات سیستم‌های مکانیکی بیان شده و سپس اجزای اصلی یک سیستم نوسانی مورد بررسی قرار می‌گیرد. در ادامه سفتی معادل اجزای الاستیک استخراج شده و سپس نحوه یافتن جرم معادل و میراکننده معادل بیان می‌شود. در انتها نحوه مدل‌سازی ریاضی برای تحلیل ارتعاشی برخی از سیستم‌های مکانیکی به صورت جرم و فنر به طور مفصل ارائه می‌شود.
دوره آموزش مدل سازی ریاضی در تحلیل ارتعاشی سیستم های مکانیکی با متلب – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی ریاضی در تحلیل ارتعاشی سیستم های مکانیکی با متلب – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی