اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه‌نویسی  C پیشرفته برای سیستم های نهفته - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌نویسی C پیشرفته برای سیستم های نهفته - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

سیستم نهفته (Embedded System)، یک نوع سیستم کامپیوتری است که برای انجام یک وظیفه خاص یا یک مجموعه از وظایف محدود طراحی شده و در داخل یک دستگاه یا سیستم بزرگ‌تر قرار داده می‌شود. این سیستم‌ها به طور معمول در دستگاه‌ها و تجهیزات مختلف قرار دارند و اغلب بدون وجود یک رابط کاربری مستقل، عمل می‌کنند. با توجه به محدودیت‌های منابع در سیستم‌های نهفته، توانایی بهینه‌سازی و کنترل دقیق حافظه و منابع از اهمیت بالایی برخوردار است. از دیگر مزایای یادگیری زبان C برای سیستم‌های نهفته، می‌توان به کارآیی بالا، قابلیت انتقال‌پذیری، توسعه نرم‌افزار پایدار و کنترل بر زمان واقعی اشاره کرد. در این آموزش، مثال‌هایی از نحوه استفاده از سیستم‌های نهفته بیان می‌شود. همچنین، یک بورد آموزشی با میکروکنترلر STM32F103C8 معرفی شده است که از آن برای انتقال کدها و تست آن‌ها استفاده خواهد شد.
دوره آموزش برنامه‌نویسی C پیشرفته برای سیستم های نهفته - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌نویسی C پیشرفته برای سیستم های نهفته - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی