اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش علوم اعصاب شناختی – پیشرفته – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش علوم اعصاب شناختی – پیشرفته – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

علوم اعصاب شناختی، از یک طرف پلی بین شاخه‌های علوم شناختی و روانشناسی شناختی و از طرف دیگر شاخه‌های علوم اعصاب و بایولوژی ایجاد کرده است و هدف از این علم، توضیح فرایندهای شناختی بر مبنای مکانیزیم نورونی و علوم اعصاب است. به عبارت دیگر، این حوزه به بررسی نحوه عملکرد مغز در تولید فرایندهای شناختی مانند حافظه، تصمیم‌گیری، توجه، زبان و حل مسائل می‌پردازد. یادگیری علوم اعصاب شناختی، باعث حصول بهترین درک از عملکرد مغز و فرایندهای شناختی می‌شود. این درک نه تنها به بهبود توانایی‌های شناختی افراد کمک می‌کند، بلکه در توسعه روش‌های درمانی برای اختلالات مغزی نیز بسیار موثر است. محققان امکان مطالعه دقیق‌تر مغز و تحقیقات پیشرفته را دارند و با افزایش دانش خود در این زمینه، به بهبود کیفیت زندگی افراد از جمله بهبود مشکلات حافظه، توانایی تصمیم‌گیری، مهارت‌های شناختی و عقلی کمک خواهند کرد. در این آموزش، ابتدا به بیان مساله می‌پردازیم و سپس مساله را از دیدگاه علوم اعصاب بررسی می‌کنیم؛ جنبه‌های شناختی آن را مورد مطالعه قرار می‌دهیم و به اختلال‌ها و بیماری‌هایی که حاصل آسیب‌های مربوط به مغز و اعصاب در این حوزه شناختی است، اشاره می‌کنیم.
دوره آموزش علوم اعصاب شناختی – پیشرفته – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علوم اعصاب شناختی – پیشرفته – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی