اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی تابلو برق فشار ضعیف – پیشرفته – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش طراحی تابلو برق فشار ضعیف – پیشرفته – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

یکی از فرصت‌های شغلی برای مهندسی برق قدرت، الکترونیک و کنترل، بازار کار مربوط به تابلوهای برق است. طراحی تابلو، یک شغل کاملا مهندسی کاملا مهندسی به شمار می‌رود که مرجع آموزشی و یادگیری گسترده‌ای دارد . علاوه بر این، طراحی تابلو برق در دانشگاه و محیط آکادمی نیز تدریس نمی‌شود. در آموزش مبانی طراحی تابلو برق فشار ضعیف منتشر شده در فرادرس، مباحث اولیه طراحی تابلو بیان شده است. در این آموزش قصد داریم مباحث تکمیلی و پیشرفته در مورد طراحی تابلو فشار ضعیف را مورد بررسی قرار دهیم. با یادگیری طراحی تابلو برق فشار ضعیف می‌توان فرصت‌های شغلی جدید برای خود ایجاد کرد.
دوره آموزش طراحی تابلو برق فشار ضعیف – پیشرفته – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا پیرجمادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی تابلو برق فشار ضعیف – پیشرفته – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی