اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
​آ​موزش کاربرد ابزارهای هوش مصنوعی در امنیت وب – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

​آ​موزش کاربرد ابزارهای هوش مصنوعی در امنیت وب – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ابزارهای هوش مصنوعی (AI) یا Artificial Intelligence به نرم‌افزارها و سیستم‌هایی گفته می‌شود که برای انجام وظایف خاصی از هوش مصنوعی بهره می‌برند. این ابزارها می‌توانند کارهایی مانند تحلیل داده‌ها، پردازش زبان طبیعی، تشخیص الگوها و حتی تصمیم‌گیری‌های پیچیده را به‌صورت خودکار انجام دهند. این ابزارها در صنایع مختلف و حوزه‌های گوناگونی از قبیل پزشکی، تجارت، علوم کامپیوتر و .... کاربرد دارند. علاوه بر این، ابزارهای هوش مصنوعی در زندگی روزمره نیز تاثیرات قابل‌توجهی دارند. از گوشی‌های هوشمند گرفته تا شبکه‌های اجتماعی و فروشگاه‌های آنلاین، این ابزارها به بهبود تجربه کاربری و افزایش کارایی در وظایف مختلف کمک می‌کنند. این ابزارها می‌توانند به تشخیص و پیشگیری از تهدیدات امنیتی کمک کنند زیرا قادرند حجم عظیمی از داده‌ها را به سرعت پردازش و تحلیل کنند و از طریق یادگیری ماشینی، الگوهای غیرعادی را شناسایی کنند. متخصصان امنیتی با استفاده از این ویژگی می‌توانند حملات سایبری مانند نفوذ به سیستم‌ها، دزدی اطلاعات و حملات DDoS را در مراحل اولیه شناسایی و متوقف کنند. این ابزارها می‌توانند به تشخیص و پیشگیری از تهدیدات امنیتی کمک کنند زیرا قادرند حجم عظیمی از داده‌ها را به سرعت پردازش و تحلیل کنند و از طریق یادگیری ماشینی، الگوهای غیرعادی را شناسایی کنند. در این آموزش که به صورت پروژه‌محور ارائه می‌شود می‌آموزیم که انواع باگ‌های امنیتی کدامند و چرا ایجاد می‌شوند. سپس مثال‌هایی از انواع زبان‌های برنامه‌نویسی و کدهایی که حامل این ضعف‌های امنیتی هستند را به کمک چند هوش مصنوعی قوی بررسی کرده و نسبت به رفع یا درک چگونگی رفع آن اقدام می‌کنیم. در همین راستا، ابتدا مقدمه‌ای بر امنیت خواهیم داشت. سپس باگ‌های تحت وب و نحوه به‌ وجود آمدن آن‌ها را بررسی می‌کنیم.
دوره ​آ​موزش کاربرد ابزارهای هوش مصنوعی در امنیت وب – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ​آ​موزش کاربرد ابزارهای هوش مصنوعی در امنیت وب – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی