اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی هوش محاسباتی و زیستی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی هوش محاسباتی و زیستی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

هوش محاسباتی، یکی از شاخه‌‏های هوش مصنوعی محسوب می‌شود که موضوع آن طراحی و ساخت الگوریتم‌‏هایی است که می‏‌توانند الگوهای موجود در داده‏‌ها را به صورت خودکار استخراج کرده و بر اساس آن‏‌ها تصمیماتی را اتخاذ کنند. تکنیک‏‌های مورد مطالعه در هوش محاسباتی در حوزه‌‏های مختلفی همچون پردازش تصویر، طبقه‌‏بندی سیگنال، پردازش زبان طبیعی و رباتیک کاربرد دارند. در این آموزش علاوه بر بررسی مبانی نظری حوزه، با ذکر مثال‏‌های متنوع به توضیح تکنیک‌‏های مطرح در هوش محاسباتی خواهیم پرداخت و یادخواهیم گرفت چگونه یک مساله دنیای واقعی را به زبان هوش محاسباتی ترجمه و راه‌حلی مبتنی بر ابزارهای موجود ارائه کنیم. در ابتدا هر کدام از زیربخش‏‌ها را به صورت جداگانه بررسی کرده و تلاش می‌کنیم تا با فراهم آوردن مثال‌‏هایی از دنیای واقعی، دانشجو را با مفاهیم درگیر کرده و درک عمیقی از مطالب برای او فراهم سازیم. در نهایت با ترکیب تکنیک‏‌های موجود و تجمیع آنچه در کل فرادرس آموخته شده است، به بررسی برخی از سیستم‌‏های هیبرید مطرح خواهیم پرداخت که در سال‌‏های اخیر توانسته‌‏اند بسیاری از مشکلات حوزه مهندسی پزشکی را با رویکردی نوین حل کنند.
دوره آموزش مقدماتی هوش محاسباتی و زیستی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی هوش محاسباتی و زیستی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی