اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش الگوریتم بهینه سازی حسابی AOA + پیاده سازی در متلب – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش الگوریتم بهینه سازی حسابی AOA + پیاده سازی در متلب – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

بهینه‌سازی حسابی، یک الگوریتم فراابتکاری است که برای حل مسائل پیچیده بهینه‌سازی در علوم مهندسی و ریاضی، توسعه یافته است. این الگوریتم، از اصول عملیات ریاضی ساده مانند جمع، تفریق، ضرب و تقسیم الهام گرفته شده است و هدف آن، یافتن بهترین یا بهینه‌ترین راه‌حل برای یک مسئله خاص است. این الگوریتم‌ها در مهندسی، علوم کامپیوتر، اقتصاد، علوم زیستی و عملیات شامل بهینه‌سازی مدارهای مجتمع، پردازش تصویر، مدل‌سازی اقتصادی، طراحی دارو و برنامه‌ریزی تولید کاربرد فراوانی دارند. از مهم‌ترین الگوریتم‌های بهینه‌سازی AOA می‌توان به روش‌های گرادیان مانند نزول گرادیان، جستجوی مستقیم مانند جستجوی طلایی و فراابتکاری مانند الگوریتم ژنتیک، الگوریتم ازدحام ذرات و الگوریتم بهینه‌سازی کلونی مورچه‌ها اشاره کرد. در این آموزش، ابتدا با مفاهیم پایه و اصول الگوریتم بهینه‌سازی حسابی آشنا می‌شویم. سپس، با استفاده از زبان برنامه‌نویسی متلب، این الگوریتم را به صورت گام‌به‌گام پیاده‌سازی می‌کنیم. محتوای این فرادرس، شامل توضیح مفاهیم تئوری، مثال‌های عملی و پروژه‌های کاربردی است که به ما کمک می‌کند تا توانایی پیاده‌سازی و بهینه‌سازی مسائل واقعی را به دست آوریم. در پایان آموزش، قادر خواهیم بود از AOA برای حل مسائل پیچیده بهینه‌سازی در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم و آن را در پروژه‌های خود به کار بگیریم.
دوره آموزش الگوریتم بهینه سازی حسابی AOA + پیاده سازی در متلب – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط بهداد آرندیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوریتم بهینه سازی حسابی AOA + پیاده سازی در متلب – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی