اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کتاب English Idioms in Use Advanced – فصل ۴ و ۵ – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش کتاب English Idioms in Use Advanced – فصل ۴ و ۵ – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

کتاب English Idioms in Use یکی از منابع آموزشی معتبر و کاربردی برای یادگیری و تمرین اصطلاحات زبان انگلیسی مربوط به انتشارات دانشگاه کمبریج است. این کتاب در سطوح مختلف طراحی شده است که اصطلاحات رایج و مهم زبان انگلیسی را در قالب مکالمات و نوشتارهای مختلف به زبان‌آموزان آموزش می‌دهد. اصطلاحات زبان انگلیسی دارای قواعد خاصی است؛ به این صورت که در جریان یادگیری این اصطلاحات، تک‌تک کلمات به طور مجزا ترجمه نمی‌شوند بلکه هر اصطلاح را به عنوان یک واحد کل در نظر می‌گیریم. گاهی اوقات، واژگان برای بیان مفهوم مورد نظر در زبان کافی نیستند و به عبارتی، حق مطلب را ادا نمی‌کنند. در این آموزش، فصل ۴ تا ۷ کتاب English Idioms in Use مورد بررسی و یادگیری قرار خواهد گرفت. در درس‌های این آموزش، اصطلاحاتی از حوزه‌های مختلف و همچنین کلیدواژه‌های رایج را یاد می‌گیریم و ضمن ارائه مثال‌های کاربردی در قالب متن و مکالمه و ...، با آن‌ها و اهمیت‌شان در نوشتار و گفتار آشنا خواهیم شد.
دوره آموزش کتاب English Idioms in Use Advanced – فصل ۴ و ۵ – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط ایمان کیائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب English Idioms in Use Advanced – فصل ۴ و ۵ – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی