اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبیه‌ سازی سیستم های مخابراتی با سیمیولینک Simulink + حل مثال – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش شبیه‌ سازی سیستم های مخابراتی با سیمیولینک Simulink + حل مثال – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مخابرات، یکی از حوزه‌های پیچیده و حیاتی در علوم مهندسی است که انتقال به فرستنده و گیرنده به روش‌های مختلف را امکان‌پذیر می‌کند. سیستم مخابراتی به مجموعه‌ای از ابزارها، تجهیزات و روش‌هایی گفته می‌شود که برای انتقال اطلاعات از یک نقطه به نقطه دیگر استفاده می‌شوند. این سیستم‌ها به ما اجازه می‌دهند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم، اطلاعات را مبادله و به دنیای اطلاعات دسترسی پیدا کنیم. با توجه به کاربرد فراوان سیستم‌های مخابرات در زندگی روزمره، گرایش مخابرات، یکی از مهم‌ترین گرایش‌های رشته مهندسی برق به شمار می‌رود. در این آموزش، در هر فصل یک کتابخانه از سیمیولینک را مورد بررسی قرار می‌دهیم. ابتدا با ابزارهای مختلف آشنا شده و سپس به حل مثال‌های متنوع خواهیم پرداخت. بعد از دیدن این آموزش، قادر به شبیه‌سازی انواع سیستم‌های مخابراتی در سیمیولینک متلب خواهیم بود.
دوره آموزش شبیه‌ سازی سیستم های مخابراتی با سیمیولینک Simulink + حل مثال – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط نیما بیرانوند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه‌ سازی سیستم های مخابراتی با سیمیولینک Simulink + حل مثال – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی