اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مجسمه سازی – مبانی پاپیه ماشه Paper Mache – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مجسمه سازی – مبانی پاپیه ماشه Paper Mache – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

تکنیک پاپیه ماشه، با بهره‌گیری از مواد اولیه ارزان و در دسترس، امکان خلق طیف گسترده‌ای از آثار هنری و کاربردی را فراهم می‌آورد. سادگی روش کار و عدم نیاز به تجهیزات پیچیده، این تکنیک را به گزینه‌ای جذاب برای هنرمندان و علاقه‌مندان به صنایع دستی تبدیل کرده است. مقاومت و وزن کم سازه‌های پاپیه ماشه، امکان ساخت آثار حجیم و پیچیده را بدون محدودیت‌های ناشی از وزن و حمل‌ونقل و بدون نیاز به تنور، فراهم می‌آورد. در واقع، این تکنیک به هنرمندان اجازه می‌دهد تا ایده‌های خلاقانه خود را بدون محدودیت‌های فنی به واقعیت تبدیل کنند. در این آموزش، بعد از توضیحات اجمالی درباره هنر مجسمه‌سازی که یکی از زیر شاخه‌های هنرهای تجسمی است، آشنایی کاملی از هنر پاپیه ماشه کسب خواهیم کرد. پس از مرور مزیت‌های این تکنیک، روش ساخت خمیر و در ادامه، راه‌های ساخت استراکچر و بعد روش‌های اضافه کردن خمیر روی اسکلت و استراکچر را یاد می‌گیریم و در انتها با علم رنگ‌شناسی، ترکیب رنگ، رنگ‌های مصرفی پاپیه ماشه و روش ضد آب کردن آثار آشنا می‌شویم.
دوره آموزش مجسمه سازی – مبانی پاپیه ماشه Paper Mache – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مجسمه سازی – مبانی پاپیه ماشه Paper Mache – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی