اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) – علل و نشانه‌ های آن – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) – علل و نشانه‌ های آن – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

اختلال استرس پس از سانحه (PTSD)، یک اختلال اضطرابی است که می‌تواند در افرادی ایجاد شود که یک رویداد آسیب‌زا را تجربه کرده‌اند یا شاهد آن بوده‌اند. این رویداد می‌تواند شامل بلایای طبیعی، جنگ، تصادفات رانندگی، خشونت، سوء‌استفاده جنسی یا سایر تجربیات تروماتیک باشد. درک علائم این اختلال می‌تواند به شناسایی سریع‌تر افراد مبتلا کمک کند و از تشدید مشکلات روانی و جسمی آنان جلوگیری کند. با تشخیص زودهنگام، می‌توان به افراد مبتلا کمک کرد تا به موقع تحت درمان‌های مناسب قرار گیرند و از تاثیرات منفی بلندمدت جلوگیری کنند. همچنین، آشنایی با روش‌های تشخیص و مدیریت PTSD برای خانواده‌ها، دوستان و کادر درمانی نیز حیاتی است تا بتوانند حمایت‌های لازم را فراهم کرده و به بهبود کیفیت زندگی فرد کمک کنند. در این آموزش، یاد می‌گیریم که این اختلال دقیقا چیست، چرا و چگونه به وجود می‌آید و چه اقداماتی می‌توانیم در قبال آن انجام دهیم.
دوره آموزش اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) – علل و نشانه‌ های آن – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) – علل و نشانه‌ های آن – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی