اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیک ۲ – پایه ​ی​ازدهم – حل تشریحی سوالات امتحانات نهایی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک ۲ – پایه ​ی​ازدهم – حل تشریحی سوالات امتحانات نهایی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

با توجه به تاثیر نتایج آزمون نهایی دروس متوسطه در نتایج کنکور سراسری، یادگیری هرچه عمیق‌تر و مفهومی‌تر درس‌ها، می‌تواند مسیر شغلی و آینده دانش‌آموزان را تغییر دهد. مفهومی شدن سوالات آزمون‌ها باعث شده است که دانش‌آموزان برای کسب نمرات مناسب از این آزمون، نیازمند درک کامل مباحث دروس باشند. حل تشریحی سوالات به دانش آموزان کمک می کند تا مفاهیم فیزیک را به طور عمیق تر درک کنند. در این روش، دانش آموزان باید برای حل هر سوال، مراحل مختلف را به صورت گام‌به‌گام طی کرده و از تئوری‌های مربوطه استفاده کنند. این امر به آن‌ها کمک می‌کند تا مفاهیم را به طور کامل ملکه ذهن خود کنند و در حل سوالات مشابه در امتحان نهایی و کنکور موفق‌تر باشند. در این آموزش، مفاهیم و نکات مهم درس فیزیک یازدهم را در قالب حل سوالات مختلف امتحان نهایی سال‌های گذشته، مورد بررسی قرار می‌دهیم. در این فرادرس، هدف این است که با ارائه مطالب به شکل ساده، به دانش‌آموزان کمک کنیم تا با داشتن دید کلی نسبت به این درس، بتوانند روش حل مسائل مفهومی را فراگرفته و از آن‌ها در جهت حل نمونه سوال‌های آزمون‌های مختلف استفاده کنند.
دوره آموزش فیزیک ۲ – پایه ​ی​ازدهم – حل تشریحی سوالات امتحانات نهایی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط سیده‌ محبوبه جمالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک ۲ – پایه ​ی​ازدهم – حل تشریحی سوالات امتحانات نهایی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی