اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل سازی مدل های کارایی و بهره وری با GAMS – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی مدل های کارایی و بهره وری با GAMS – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

این آموزش قصد دارد با مروری بر تئوری مدل تحلیل پوشش داده‌ها (DEA) به مدل‌سازی انواع مدل‌های DEA در نرم‌افزارGAMS بپردازد. بر این اساس با مروری بر مفاهیم اولیه اقتصاد تولید به تعریف کارایی و روش‌های اندازه‌گیری آن شامل کارایی فنی، تخصیصی، ساختاری و مقیاس می‌پردازیم. سپس با مدل‌های پایه‌ای تحلیل پوشش داده‌ها (مدل‌های بنکر، کوپر و رودرز و بنکر، کوپر و رودرز) از دو دیدگاه ورودی‌محور و خروجی‌محور، قیمت سایه‌ای و بازده به مقیاس آشنا می‌شویم. مفاهیم پایه‌ای عوامل محیطی در مدل‌ کارایی، مدل‌های شعاعی و غیر شعاعی، مدل‌های ورودی و خروجی نامطلوب و تحلیل معیارهای چندگانه و کارایی در فصل‌های چهارم، پنجم و ششم بیان می‌شوند.
دوره آموزش مدل سازی مدل های کارایی و بهره وری با GAMS – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی مدل های کارایی و بهره وری با GAMS – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی