اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی معماری کاربری تجاری تفریحی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش طراحی معماری کاربری تجاری تفریحی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

با توجه افزایش وسعت شهرها و کاهش اوقات فراغت افراد تمایل دارند مکان‌هایی در سطح شهر وجود داشته باشد تا امکان تفریح و خرید کردن و همجواری در طبیعت را هم‌زمان برای آن‌ها فراهم کند، بنابراین احداث مراکز خرید از نیازهای روز است.  از آنجایی که طراحی یک مکان، نهایتا محصولی کاربردی است، تسلط بر فرایند صحیح طراحی، افراد را برای مسیر پیش رو آگاه و آماده می‌کند و کمک می‌کند محصولی کارا و در عین حال هنرمندانه را در زمان مناسبی تولید کنند. در این آموزش، ابتدا آشنایی با انواع مراکز خرید و معرفی بخش‌های کالبدی مختلف در این مراکز صورت می‌گیرد و سپس بررسی استانداردهای کمی و کیفی تاثیرگذار در هرچه بهتر شدن طراحی هر یک از این بخش‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مخاطبان عزیز آگاهی لازم را در جهت طراحی این کاربری‌ها کسب کنند.
دوره آموزش طراحی معماری کاربری تجاری تفریحی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی معماری کاربری تجاری تفریحی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی