اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شناسایی بیوانفورماتیکی microRNA ها و ژن های هدف آن ها در موجودات – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش شناسایی بیوانفورماتیکی microRNA ها و ژن های هدف آن ها در موجودات – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

miRNAها مولکول‌های کوچک، تنظیمی و غیرکدشونده هستند. miRNAها در موجودات مختلف مانند جانوران و گیاهان وجود دارند و می‌توانند با اتصال به ژن هدف سبب تنظیم بیان آن شوند. یکی از مهم‌ترین راه‌های شناسایی miRNAها در مطالعات مختلف استفاده از ابزارهای بیوانفورماتیکی است. شناسایی miRNAها و ژن‌های هدف آن‌ها در مطالعات بیولوژیکی بسیار مهم است. نقش miRNAها در تنظیم ژن‌های هدف در موضوعات گوناگون مانند بیماری‌های مختلف در انسان و تنش‌های زیستی و غیرزیستی در گیاهان و غیره ثابت شده است. در این آموزش، به صورت کلی با مفهوم miRNAها و اصطلاحات پرکاربرد در حوزه بررسی miRNAها آشنا می‌شویم. سپس انواع ابزارهای بسیار مهم و پرکاربرد در شناسایی بیوانفورماتیکی miRNAها و ژن‌های هدف در انسان و گیاهان بیان می‌شود. نحوه جست‌وجوی نام و توالی miRNAها و همچنین دانلود لیست miRNAها، پس از آن نحوه شناسایی انواع miRNAهای مربوط به ژن‌های هدف و انواع ژن‌های هدف مربوط به miRNAها به صورت عملی آموزش داده می‌شود. سپس روش‌های بررسی صحت اتصال miRNAبه ژن هدف بیان می‌شود و نحوه رسم برهم‌کنش miRNAها با ژن‌های هدف آموزش داده می‌شود.
دوره آموزش شناسایی بیوانفورماتیکی microRNA ها و ژن های هدف آن ها در موجودات – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شناسایی بیوانفورماتیکی microRNA ها و ژن های هدف آن ها در موجودات – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی