اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش راه اندازی عملی الکتروموتورهای DC – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش راه اندازی عملی الکتروموتورهای DC – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

الکتروموتورهای DC (Direct Current) یا موتورهای جریان مستقیم، از نوع موتورهای الکتریکی هستند که در آن جریان الکتریکی به صورت مستقیم و در یک جهت خاص جریان دارد. در این نوع موتورها، برق از یک سر قطب منفی و از سر دیگر به سر قطب مثبت وارد می‌شود. الکتروموتورهای جریان مستقیم به دلیل قابلیت کنترل سرعت و دارا بودن گشتاور عالی، مقبولیت خود را در صنعت حفظ کرده‌اند و در بسیاری از صنایع و به خصوص صنایعی که نیاز به کنترل دقیق و سرعت متغیر دارند؛ استفاده می‌شوند. این قبیل موتورها در طیف گسترده‌ای از مصارف شامل توان‌های بسیار کوچک یا همان آرمیچرهای اسباب‌بازی تا الکتروموتورهای پرقدرت صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، صنایع چاپ، فولاد، خودروسازی، ماشین‌های فرز و CNC، کلیه محرک‌های اتومبیل، فن‌ها و دمنده‌ها، برقراری سرعت و دقت در حرکت قطعات مختلف از جمله پمپ‌ها، فن‌ها، کمپرسورها و موتورهای دیگر، وابسته به راه‌اندازی درست الکتروموتورهای DC است. در این دوره آموزشی، پس از آشنایی با اساس کار انواع الکتروموتور DC، به شناسایی عملی آن‌ها خواهیم پرداخت؛ این که چگونه می‌توان به نوع یک موتور DC پی برد. پلاک الکتروموتورها و مشخصات فنی آن‌ها را فرا خواهیم گرفت. الکتروموتورهای تحرک مستقل، شنت، سری و انواع روش‌های راه‌اندازی موتورهای DC کمپوند را به صورت عملی و گام‌به‌گام اجرا خواهیم کرد. چگونگی تغییر جهت الکتروموتورها، روش‌های راه‌اندازی، روش‌های عملی ترمز در موتورهای DC، راه‌اندازهای سه‌نقطه‌ای از جمله دیگر مباحث این فرادرس خواهد بود.
دوره آموزش راه اندازی عملی الکتروموتورهای DC – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راه اندازی عملی الکتروموتورهای DC – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی