اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استانداردهای تهیه ساختار شکست کار – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش استانداردهای تهیه ساختار شکست کار – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در آموزش حاضر تلاش شده است تا با توجه به آخرین نسخه‌ استاندارد کاربردی ساختار شکست کار (ویرایش سوم) به چیستی و چگونگی ساختار شکست کار پرداخته شود. این استاندارد کاربردی توسعه و تفضیل بیشتری از راهنماهای مرتبط با ساختار شکست کار ارائه شده در استاندارد مدیریت پروژه و راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه ارائه کرده است. بدین منظور، ابتدا مفهوم و اصول ساختار شکست کار بیان می‌کنیم. سپس دستورالعمل‌ها و پیشنهادات کاربردی برای تهیه و به‌کارگیری ساختار شکست کار را مورد بررسی قرار می‌دهیم. انتظار می‌رود با تهیه و به‌کارگیری صحیح ساختار شکست کار و رعایت قواعد آن، کارایی و اثربخشی برنامه‌ریزی و کنترل پروژه/برنامه حداکثر شود. با ارائه‌ مثال‌های مختلف، انواع ساختار شکست کار را شرح می‌دهیم. همچنین تمایز ساختار شکست کار با سایر نمودارهایی که ممکن است به اشتباه ساختار شکست کار انگاشته شود نیز، با بیان مثال تشریح می‌شود و در پایان ویژگی‌های یک ساختار شکست کار باکیفیت را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش استانداردهای تهیه ساختار شکست کار – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی یوسفی‌نژاد عطاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استانداردهای تهیه ساختار شکست کار – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی