اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش چت جی پی تی – تولید محتوای متنی برای سئوی سایت – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش چت جی پی تی – تولید محتوای متنی برای سئوی سایت – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ChatGPT نوعی مدل زبان مصنوعی، توسعه‌یافته توسط شرکت OpenAI است. این مدل بر پایه معماری GPT (Generative Pre-trained Transformer) ساخته شده و از هوش مصنوعی برای درک و تولید متن استفاده می‌کند. بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین بخش هر وب‌سایت، محتوای متنی سئوشده در تمام صفحات آن است. از لندینگ پیج‌ها گرفته تا صفحات محصول و بلاگ پست‌ها و وب‌سایت‌ها با محتوای متنی درگیر هستند و همین کیفیت محتوا است که رتبه شما را در گوگل تعیین می‌کند. جدا از موتورهای جست‌وجو و الگوریتم‌ها، نرخ تبدیل کاربر به مشتری یا همان نرخ فروش هر وب‌سایتی نیز به کیفیت مقاله و ارائه آن خدمت یا محصول بستگی دارد. به همین دلیل، آموزش تولید محتوای سئو و نکات افزایش نرخ تبدیل و فروش کالا و خدمات ضروری‌ترین مرحله از یادگیری سئو محسوب می‌شود. در این آموزش، ابتدا مروری بر تقسیم‌بندی انواع محتوا در صفحات مختلف وب خواهیم داشت، سپس نیاز داریم تا نحوه پیدا کردن و تحقیقات کلمات کلیدی را با کمک CHAT GPT بیاموزیم. در گام دوم با ابزار و وب‌سایت‌های معرفی‌شده به کمک CHAT GPT یک محتوای بهینه‌شده و فروش‌محور می‌نویسیم. در نهایت به یادگیری مهارت‌های بازاریابی مثل چطور بیشترین نرخ تبدیل را بگیریم و بهترین تکنیک‌های سئو در تبلیغ‌نویسی برای نوشتن بهترین مقالات سئو و فروش‌محور می‌پردازیم.
دوره آموزش چت جی پی تی – تولید محتوای متنی برای سئوی سایت – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چت جی پی تی – تولید محتوای متنی برای سئوی سایت – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی