اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مجازی سازی چیست؟ – تاریخچه و انواع آن – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

مجازی سازی چیست؟ – تاریخچه و انواع آن – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مجازی‌سازی یا Virtualization فناوری‌ای است که به وسیله آن می‌توان منابع فیزیکی یک سیستم کامپیوتری، مانند سرورها، ذخیره‌سازی و شبکه‌ها، را به چندین منبع مجازی تقسیم کرد. با استفاده از این فناوری می‌توان از یک سخت‌افزار فیزیکی برای اجرای چندین سیستم‌عامل و برنامه به طور هم‌زمان استفاده کرد. این امر منجر به بهره‌وری بیشتر از منابع موجود، کاهش هزینه‌ها و افزایش انعطاف‌پذیری در مدیریت منابع می‌شود. فناوری مجازی‌سازی با افزایش بهره‌وری و انعطاف‌پذیری، به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا منابع خود را بر اساس نیازهای متغیر بتوانند افزایش یا کاهش دهند، ضمن اینکه به امنیت و مدیریت سیستم‌ها نیز کمک می‌کند و درک خوبی را از زیرساخت‌های ابری و محیط‌های مجازی مدرن ارائه می‌کند که در بسیاری از کسب‌وکارهای کاربری و با اهمیت است. در این آموزش، ابتدا تاریخچه مجازی‌سازی را مرور می‌کنیم. سپس مجازی‌سازی یا Virtualization را یاد می‌گیریم. در ادامه انواع مجازی‌سازی Virtualization Types را بررسی می‌کنیم. در نهایت به کاربرد‌های مهم ماشین مجازی می‌پردازیم.
دوره مجازی سازی چیست؟ – تاریخچه و انواع آن – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مجازی سازی چیست؟ – تاریخچه و انواع آن – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی