اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت ادعا در پروژه های عمرانی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت ادعا در پروژه های عمرانی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مدیریت ادعا یا Claim Management به فرایند بررسی، تحلیل و مدیریت ادعاهایی که ممکن است در پروژه‌ها، قراردادها یا موقعیت‌های تجاری بروز کند، گفته می‌شود و هدف اصلی آن، کاهش تاثیرات منفی و مدیریت نارضایتی‌ها و اختلافاتی است که ممکن است در طول اجرای پروژه‌ها یا در رابطه با قراردادها پیش بیاید. یکی از علل اصلی بروز اختلافات در پروژه‌، این است که ارکان پروژه به تعهدات قراردادی و البته به قوانین کلی آگاه نیستند و این عدم آگاهی زمانی بغرنج می‌شود که اختلاف یا تغییری در روند کار ایجاد شود که در این صورت، برای اثبات حقی از خود در جهت جبران هزینه‌ها یا زمان تحمیل‌شده خارج از بدنه قرارداد از ابزار ادعا استفاده می‌کنند. در صورتی که افراد توانایی مدیریت این اختلاف نظر را نداشته باشند، روابط صدمه می‌بیند و پروژه به سمت توقف یا تعلیق پیش می‌رود. به همین جهت مدیریت ادعا یکی از بخش‌های مهم و ضروری برای همه ارکان از جمله کارفرما و پیمانکار و مشاور است. در مبحث مدیریت ادعا در پروژه‌های عمرانی، دعاوی هزینه‌ای و دعاوی زمانی (آنالیز تاخیرات) هر دو موضوعات مهمی هستند. در این آموزش به دعاوی هزینه‌ای می‌پردازیم. در همین راستا، ابتدا مدیریت ادعا را تعریف می‌کنیم و به اهمیت آن اشاره می‌کنیم. سپس عوامل بروز ادعا را بیان می‌کنیم. در ادامه انواع احتمال كلیم را از لحاظ زمانی بررسی می‌کنیم. در گام بعدی فرایند مدیریت ادعا و موارد ادعایی مطالعات اولیه را مورد توجه قرار می‌دهیم؛ اهمیت سوابق پروژه و اسناد و روش‌های پیشگیری از وقوع ادعا را نیز یاد می‌گیریم و در نهایت ابزارها و تکنیک‌های مدیریت ادعا را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش مدیریت ادعا در پروژه های عمرانی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت ادعا در پروژه های عمرانی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی