اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش یادگیری انتقالی Transfer Learning – معرفی و کاربردها – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش یادگیری انتقالی Transfer Learning – معرفی و کاربردها – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

یادگیری انتقالی، روشی نوین در هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است که به مدل‌ها اجازه می‌دهد تا دانش کسب‌شده در یک مسئله را به مسئله‌ای مشابه تعمیم دهند. به بیان ساده‌تر، در این روش، مدلی که روی مجموعه‌ای از داده‌ها آموزش دیده است، برای حل مسئله‌ای جدید به کار می‌رود، بدون آنکه نیاز به آموزش مجدد از ابتدا باشد. این رویکرد، به ویژه در مواردی که حجم داده‌ها محدود است یا زمان و منابع محاسباتی کافی در دسترس نیست، بسیار کارآمد است.
دوره آموزش یادگیری انتقالی Transfer Learning – معرفی و کاربردها – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یادگیری انتقالی Transfer Learning – معرفی و کاربردها – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی