اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور بلندر – شبیه سازی برخورد اجسام – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور بلندر – شبیه سازی برخورد اجسام – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

بلندر یک نرم‌افزار سه‌بعدی قدرتمند و متن‌باز است که برای مدل‌سازی، انیمیشن‌سازی، رندرینگ، و ویرایش ویدئو استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به دلیل رابط کاربری نسبتا ساده و امکانات گسترده‌اش، یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای سه‌بعدی در میان هنرمندان، طراحان و انیماتورها است. یادگیری بلندر با چالش‌ها و سختی‌های خاص خود همراه است که می‌تواند برای بسیاری از کاربران به ویژه مبتدیان، دشوار باشد. یکی از مشکلات اصلی منحنی یادگیری شیب‌دار این نرم‌افزار است. بلندر به دلیل داشتن امکانات گسترده و پیچیده، نیازمند زمان و تمرین زیادی است تا کاربر بتواند به آن مسلط شود. برای افرادی که تازه با این نرم‌افزار آشنا می‌شوند، آشنایی با همه ابزارها و قابلیت‌ها و یادگیری نحوه استفاده از آن‌ها می‌تواند خسته‌کننده و زمان‌بر باشد. در این آموزش، هر مفهوم جدیدی که معرفی می‌شود، بلافاصله از طریق یک پروژه عملی پیاده‌سازی خواهد شد. به جای یادگیری صرفا تئوریک، با انجام پروژه‌هایی مانند شبیه‌سازی پرتاب یک توپ، ایجاد یک پرچم موج‌دار در باد و شبیه‌سازی یک جسم نرم مثل ژله، یاد می‌گیریم چگونه تنظیمات مختلف را اعمال کنیم و نتایج را مشاهده کنیم.  
دوره آموزش پروژه محور بلندر – شبیه سازی برخورد اجسام – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط محمد مهروند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور بلندر – شبیه سازی برخورد اجسام – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی