اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سیستم‌ های انتقال قدرت خودرو – انتقال قدرت از موتور به گيربکس – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش سیستم‌ های انتقال قدرت خودرو – انتقال قدرت از موتور به گيربکس – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

تسلط بر سیستم‌های انتقال قدرت، از موتور به گیربکس برای هر کسی که در صنعت خودرو فعالیت می‌کند یا به فناوری‌های خودرویی علاقه‌ دارد، ضروری است. آشنایی عمیق با این سیستم‌ها باعث می‌شود تا بتوانیم عملکرد خودرو را بهتر درک کرده و در صورت نیاز به تعمیر و نگهداری، تصمیمات بهتری بگیریم. علاوه بر این، آشنایی با این سیستم‌ها می‌تواند به کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و افزایش طول عمر خودرو کمک کند. اهمیت یادگیری این مفاهیم در افزایش بهره‌وری، کارایی و ایمنی خودروها نهفته است. در این آموزش، ابتدا با سیستم کلاچ دستی آشنا می‌شویم و انواع مختلف کلاچ‌ها را بررسی می‌کنیم. سپس به ظرفیت انتقال گشتاور کلاچ و عملکرد مبدل گشتاور پرداخته و حالت‌های مختلف موجود در مبدل گشتاور را تشریح می‌کینم و در نهایت، روش‌های افزایش بهره‌وری مبدل گشتاور را مورد بررسی قرار خواهیم داد. هر درس شامل توضیحات تئوری، مثال‌های عملی و نکات کلیدی است که در درک بهتر مفاهیم به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم آن‌ها را در عمل پیاده‌سازی کنیم. 
دوره آموزش سیستم‌ های انتقال قدرت خودرو – انتقال قدرت از موتور به گيربکس – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم‌ های انتقال قدرت خودرو – انتقال قدرت از موتور به گيربکس – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی