اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زیبراش ZBrush برای مدل سازی سه بعدی – تکمیلی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش زیبراش ZBrush برای مدل سازی سه بعدی – تکمیلی – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ZBrush یک نرم‌افزار گرافیکی کامپیوتری (CG) است که به طور خاص برای مجسمه‌سازی و نقاشی سه‌بعدی  طراحی شده است. این نرم‌افزار از تکنولوژی منحصر به فرد Pixol استفاده می‌کند که با آن می‌توان مدل‌های سه‌بعدی را با جزئیات و ظرافت فوق‌العاده‌ای خلق کرد. سازگاری کامل زیبراش با فرمت مورد استفاده در پرینترهای سه‌بعدی (STL)، این امکان را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند که با مدل‌سازی انواع تندیس، سردیس و محصولات مختلف، خروجی مورد نیاز برای چاپ را به صورت مستقیم، به دستگاه ارسال کنند. یکی دیگر از کاربردهای اصلی ZBrush، ساخت Asset Library است. با توجه به دامنه وسیعی از ابزارهای این نرم‌افزار، امکان مدل‌سازی و ساخت کتابخانه کامل از المان‌های مورد استفاده در انواع بازی‌های ویدئویی یا انیمیشن‌های سینمایی و حتی مدل‌های واقع‌گرایانه مورد استفاده درانواع فیلم‌ها، در هر موضوعی وجود فراهم است. در این آموزش، ابتدا با مقدمه‌ای کوتاه، محیط کاری و رابط کاربری ZBrush را تشریح خواهیم کرد و در ادامه، به صورت پروژه‌محور در قالب پروژه‌های کوتاه به شرح امکانات و نحوه استفاده از هرکدام در برنامه زیبراش می‌پردازیم.
دوره آموزش زیبراش ZBrush برای مدل سازی سه بعدی – تکمیلی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زیبراش ZBrush برای مدل سازی سه بعدی – تکمیلی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی