اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان انگلیسی – کتاب Oxford Word Skills – سطح متوسط – فصل ۱ تا ۴ – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی – کتاب Oxford Word Skills – سطح متوسط – فصل ۱ تا ۴ – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

کتاب Oxford Word Skills، یکی از منابع آموزشی مهم برای تقویت و ارتقای مهارت‌های واژگانی در زبان انگلیسی است. این کتاب، شامل موضوعات گوناگونی است که به تقویت و گسترش دایره واژگان زبان انگلیسی کمک می‌کند. موضوعاتی که در کتاب Oxford Word Skills مورد بررسی قرار می‌گیرند شامل موضوعاتی از قبیل واژگان پایه، واژگان مرتبط با محیط کار، واژگان مرتبط با روابط اجتماعی، واژگان مرتبط با موضوعات روز و واژگان مرتبط با آزمون‌های زبان انگلیسی است. در بحث اهمیت دانش واژگان به ارتباط مستقیم دانستن لغات با هر چهار مهارت زبانی اشاره شده است. بدین ترتیب هر چقدر فرد از دانش بالاتری از واژگان برخوردار باشد در نوشتار یا Writing مکتوب کردن سخنانش راحت‌تر خواهد بود، هنگام گفتار یا Speaking اعتمادبه‌نفس بالاتری در برقراری ارتباط با افراد دارد، هنگام شنیدن یا Listening با وجود ندانستن معنی یک لغت، می‌تواند ریشه کلمه را در کلمات هم‌خانواده بررسی و متوجه معنی آن شود و در نهایت در بخش درک مطلب یا Reading فهم بیشتری از مطالبی که می‌خواند داشته باشد. در این فرادرس، سه فصل اول از کتاب Oxford Word Skills سطح Intermediate ویرایش دوم را یاد می‌گیریم که هر فصل خود شامل چندین درس است. در هر درس ابتدا موضوع درس، سپس لغات مرتبط با آن به همراه نحوه استفاده آن لغت در جملات را بررسی می‌کنیم تا شما عزیزان بتوانید لغت موردنظر را در جایگاه درست و در کانتکست صحیح مورد استفاده قرار دهید.
دوره آموزش زبان انگلیسی – کتاب Oxford Word Skills – سطح متوسط – فصل ۱ تا ۴ – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی – کتاب Oxford Word Skills – سطح متوسط – فصل ۱ تا ۴ – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی