اطلاعات دوره
آموزش اتصال به درگاه زرین پال در ASP.Net Core
مسیر آموزشی

آموزش اتصال به درگاه زرین پال در ASP.Net Core

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش ویدیویی در کمتر از یک ساعت نحوه اتصال به api درگاه پرداخت زرین پال (پرداخت آنلاین) در Asp .Net Core را خواهید آموخت. برای انجام پرداخت آنلاین در وب سایت های خود نیاز به اتصال به درگاه پرداخت بانکی دارید که در این آموزش نحوه اتصال سایت به api درگاه زرین پال در Asp.net core  را آموزش خواهیم داد. در این آموزش ویدیویی (این فیلم قسمت 8 فصل 2  از مجموعه آموزش ASP.NET Core است ) نحوه اتصال به درگاه پرداخت آنلاین در Asp.net core  را آموزش می دهیم. درگاه پرداخت به دو صورت مستقیم و با واسط هست که در این آموزش از درگاه واسط یا بین بانکی زرین پال استفاده می کنیم. البته بحث اتصال به درگاه بانک موارد و نکات زیادی را به همراه خود دارد و برای پیاده سازی آن در پروژه باید موارد زیادی از جمله این موارد:
دوره آموزش اتصال به درگاه زرین پال در ASP.Net Core دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احمد هادیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اتصال به درگاه زرین پال در ASP.Net Core را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

خسرو فتحی

بدون متن

حامد انصاری

به خاطر توضحات خوب و آموزش رایگان از شما تشکر مکنم با احترام

شیما خالقی

به خاطر بیان آموزشی خوب و این آموزش کمال تشکر را داریم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی