اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آسیب شناسی روانی – نکته و تست کنکور ارشد – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش آسیب شناسی روانی – نکته و تست کنکور ارشد – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

آسیب‌شناسی روانی، یکی از دروس مهم و تخصصی در رشته روانشناسی است که به مطالعه علمی اختلالات روانی، علل ایجاد آن‌ها، علائم، تشخیص و درمان می‌پردازد. این درس به دانشجویان کمک می‌کند تا درک عمیقی از طیف وسیعی از اختلالات روانی کسب کرده و مهارت‌های لازم برای تشخیص و درمان این اختلالات را کسب کنند. ضریب بالای آن در بسیاری از گرایش‌های روانشناسی به معنای تاثیرگذاری بیشتر هر پاسخ درست بر نمره نهایی است که اهمیت مطالعه دقیق را افزایش می‌دهد. این درس، گستره وسیعی از مباحث مرتبط با اختلالات روانی را شامل می‌شود و یادگیری آن به درک عمیقی از انواع اختلالات، نشانه‌ها، دلایل بروز و شیوه‌های درمان آن‌ها منجر می‌شود. ارتباط نزدیک این درس با دیگر مباحث روانشناسی همچون روان‌درمانی، روان‌سنجی و روانشناسی بالینی نیز ارزش آن را بیشتر می‌کند، زیرا مفاهیم مطرح‌شده در آسیب‌شناسی، به طور مستقیم در یادگیری سایر دروس تاثیرگذار هستند. در این آموزش، با بررسی گام‌به‌گام سوالات، یاد می‌گیریم که چگونه گزینه‌ها را حذف کنیم و به جواب درست برسیم. در همین راستا، ابتدا سوال را بررسی می‌کنیم و به تحلیل همه گزینه‌ها، با توضیحات تکمیلی و ارائه دلایلی که چرا جواب درست نمی‌تواند باشد، می‌پردازیم و در نهایت، با بررسی نکات مربوط به هر سوال به پاسخ صحیح خواهیم رسید.
دوره آموزش آسیب شناسی روانی – نکته و تست کنکور ارشد – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آسیب شناسی روانی – نکته و تست کنکور ارشد – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی