اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش JSON Server برای توسعه دهندگان Front-End – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش JSON Server برای توسعه دهندگان Front-End – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

JSON Server یک ابزار سبک و کاربردی برای توسعه‌دهندگان است که به شما امکان می‌دهد به‌سرعت یک REST API کامل و قابل استفاده ایجاد کنید، البته بدون نیاز به پیکربندی پیچیده سرور! فرانت‌اند (Front-End) بخشی از توسعه وب، مربوط به آن قسمت از یک وب‌سایت یا اپلیکیشن است که کاربران مستقیما با آن تعامل دارند. در واقع فرانت‌اند همان ظاهر و رابط کاربری است که کاربران در مرورگرهای خود می‌بینند و شامل عناصری مانند متن‌ها، تصاویر، دکمه‌ها، فرم‌ها و هر نوع المان دیگری است که با آن‌ها کاربر ارتباط برقرار می‌کند. یادگیری JSON Server مهارت مهمی برای توسعه‌دهندگان FrontEnd محسوب می‌شود زیرا می‌توانند به‌سرعت یک API شبیه‌سازی‌شده ایجاد کنند و بدون نیاز به پشتیبانی از سمت سرور، پروژه‌های خود را توسعه داده و تست کنند. JSON Server این امکان را فراهم می‌کند با داده‌های واقعی به شکل ساده و سریع تعامل داشته باشید. در این آموزش به صورت عملی یاد می‌گیریم چگونه به سرعت یک API شبیه‌سازی‌شده را ایجاد کرده و از آن برای توسعه و تست پروژه‌های خود استفاده کنید. آموزش با معرفی JSON و JSON Server آغاز می‌شود و سپس نحوه نصب و راه‌اندازی آن را خواهیم آموخت. در ادامه، با مدیریت فایل‌های JSON به‌عنوان دیتابیس و انجام عملیات CRUD آشنا می‌شویم. همچنین یاد می‌گیریم که چگونه APIهای JSON Server را با استفاده از Endpoints پیش‌فرض و سفارشی مدیریت کنیم و داده‌ها را فیلتر، مرتب‌سازی و صفحه‌بندی کنیم. این آموزش شامل مباحث پیشرفته‌تری مانند سفارشی‌سازی روترها، استفاده از Middleware و شبیه‌سازی تاخیر در پاسخ‌ها است. در نهایت، ادغام JSON Server با پروژه‌های FrontEnd مانند React را فرا خواهید گرفت و نکاتی در مورد امنیت و توسعه در محیط‌های واقعی ارائه خواهد شد.
دوره آموزش JSON Server برای توسعه دهندگان Front-End – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش JSON Server برای توسعه دهندگان Front-End – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی