اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش صفر تا صد SQL Server 2012 - بخش دوم - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش صفر تا صد SQL Server 2012 - بخش دوم - پیشرفته

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در دوره آموزش پیشرفته sql server 2012 به صورت کامل با sql server آشنا می شوید. بخش دوم آموزش اس کیو ال 2012 در 8 ساعت ویدیو آموزشی تهیه شده است. در بخش دوم مجموعه آموزشی SQL server قصد داریم مفاهیم پیچیده تر و سنگین اس کیو ال سرور را آموزش دهیم. جهت آشنایی با SQL server ابتدا باید با مفاهیم اولیه دیتابیس آشنا شوید، که در قسمت اول این مجموعه آموزشی بیان شد. در قسمت دوم بصورت تخصصی تر به آموزش پیشرفته sql server خواهیم پرداخت و مفاهیم بیشتری را بررسی خواهیم کرد. آنچه در بخش دوم از مجموعه آموزشی صفر تا صد sql server 2012 خواهید آموخت:
دوره آموزش صفر تا صد SQL Server 2012 - بخش دوم - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش صفر تا صد SQL Server 2012 - بخش دوم - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

جواد فضلی

با تشکر

میلاد میلاد

عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی