اطلاعات دوره
آموزش علم داده با پایتون
مسیر آموزشی

آموزش علم داده با پایتون

68,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 68,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش علم داده با پایتون بیش از 2 ساعت به آموزش زبان برنامه نویسی Python و کاربرد آن در علم داده با رویکرد کاربردی و عملی بودن به آموزش می پردازیم. پایتون یکی از نخستین کلید واژه هایی است که هر فرد آشنا با حوزه علم داده با آن سر و کار خواهد داشت. شاید بتوان گفت که بسیاری از افراد حتی به نیت یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون، با حوزه علم داده آشنا می شوند. پایتون در سال های گذشته توانسته به یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تبدیل شود. فراگیر بودن استفاده از این زبان برنامه نویسی در حوزه های مختلفی همچون برنامه نویسی اپ موبایل، طراحی وب، برنامه های کاربردی و نرم افزارهای مختلف، علم داده و … باعث شده بسیاری از شرکت های معتبر، توجه ویژه ای به این مهارت در بین کارمندان خود داشته باشند.  علاوه بر این می توان داشتن این مهارت را در آینده ای نه چندان دور، جزو اساسی ترین مهارت ها در رزومه هر فرد دانست که برای استخدام به آن نیاز خواهد داشت. در دوره آموزش علم داده سعی می کنیم با تکیه بر دانش و مهارت های روز دنیا، هم تراز با شرکت های معتبری همچون گوگل و تسلا، از پکیج های معتبر تولید شده، به منظور ارائه روش های بهینه در تحلیل داده ها استفاده کنیم. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که برای نخستین بار تصمیم گرفته اید از این زبان برنامه نویسی استفاده کنید، دوره آموزش علم داده با پایتون می تواند نقطه شروع مناسبی باشد. 
دوره آموزش علم داده با پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ویده‌آل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 68,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علم داده با پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی