اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره تناسب محصول و بازار ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی
مسیر آموزشی

دوره تناسب محصول و بازار ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی

190,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 190,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:گرولی4.3
  • مدرس:ساچین رخی5
  • زمان:7 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره تناسب محصول و بازار ریفورج برای اینکه بتوانید بین محصول و بازار به تناسب برسید، باید فرایندها را به طور سیستماتیک تکرار کنید و ایده‌ها را ارزیابی کنید. «دوره تناسب محصول و بازار ریفورج» (Product Market Fit) یا PMF تکرار سیستماتیک فرایندها را به شما یاد می‌دهد و با مثال‌هایی از شرکت‌های لینکدین، Opendoor و Lyft شما را با مسیر رسیدن به PMF آشنا می‌کند. مسیر PMF یک راه مستقیم نیست و به رویکرد سیستماتیک احتیاج دارد. با گذراندن این دوره شما با روش سیستماتیک آشنا می‌شوید و به هدفتان می‌رسید. آن‌چه در دوره تناسب محصول و بازار ریفورج در سایت گرولی فراخواهید گرفت دوره «تناسب محصول و بازار ریفورج» به مهم‌ترین بخش مدیریت محصول می‌پردازد. همه کسانی که در زمینه مدیریت و توسعه محصول فعالیت می‌کنند، می‌دانند ایجاد تناسب بین بازار و محصول کار دشواری است. متاسفانه، روش‌های متداولی که در بسیاری از استارتاپ‌های موفق اجرا می‌شوند، بعضی از جزئیات بحرانی فرایند تناسب بازار و محصول را نادیده می‌گیرند. ساچین رخی در دوره «تناسب بازار و محصول ریفورج» روش دقیق و هدفمندی را معرفی می‌کند. در این دوره، مدرس‌ها روی مراحل اصلی و مهم PMF تمرکز می‌کنند و شما با اجرای نکته‌ها و استفاده از الگوهای آماده می‌توانید یک محصول موفق بسازید. نکته مهم این است که آموزه‌های این دوره تضمینی برای خلق یک ایده جدید یا موفقیت محصول نیست. بلکه، اساتید ریفورج به شما کمک می‌کنند که در ایجاد تطابق بین بازار و محصول به بالاترین سطح عملکرد برسید.
دوره دوره تناسب محصول و بازار ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در گرولی توسط ساچین رخی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 190,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره تناسب محصول و بازار ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی