اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی
مسیر آموزشی

دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی

490,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 490,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر5
  • آموزشگاه:گرولی4.3
  • مدرس:ساچین رخی5
  • زمان:9 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج در دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج (Reforge Mastering Product Management) با تسلط بر ابزارهای اساسی مدیریت محصول، توانایی‌های خودتان را ارتقاء بدهید. آن‌چه در آموزش تسلط بر مدیریت محصول فرا خواهید گرفت: استراتژی و بینش محصول: شما در این دوره مرحله به مرحله فرایند را یاد می‌گیرید و به درک عمیقی از استراتژی محصول می‌رسید. با درک استراتژی محصول، می‌توانید قدم‌های اساسی برای رسیدن به هدف را شناسایی کنید. به‌علاوه، سرفصل‌های دوره تسلط بر مدیریت محصول به شما کمک می‌کنند که با استفاده از چهارچوب‌ Stakeholder-Forum-Style به چشم‌انداز شفافی دست پیدا کنید. معیارها و داشبورد محصول: یکی از مباحث دوره تسلط بر مدیریت محصول، ساخت داشبورد ارتقای محصول است. بنابراین شما یاد می‌گیرید که بالاترین معیارهای رشد خودتان را شناسایی کنید. نقشه راه و مشخصات محصول: شما در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه یک نقشه راه ۴ بعدی تاثیرگذار بسازید و استراتژی محصول، چشم‌انداز، بازخوردها و داشبوردهای اهرمی را کنار یکدیگر قرار دهید. هدف‌یابی: در مباحث پیشرفته مدیریت محصول، ساخت اهداف و نتایج کلیدی (OKR) را یاد می‌گیرید. این اهداف و نتایج به درک خروجی محصول کمک می‌کنند.
دوره دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در گرولی توسط ساچین رخی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 490,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی