اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره بازاریابی محصول ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی
مسیر آموزشی

دوره بازاریابی محصول ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی

290,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 290,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره بازاریابی محصول ریفورج بسیاری از مدیرهای محصول دغدغه بازاریابی و تبلیغ محصول را دارند. گروهی از بازاریاب‌ها و دیجیتال مارکترها هم دوست دارند به طور تخصصی بازاریابی محصول را یاد بگیرند. دوره بازاریابی محصول ریفورج در گرولی دقیقا برای این هدف طراحی شده است. شما در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه محصول‌های عالی را به بازار معرفی کنید و تاثیرگذار باشید. مهم‌ترین ویژگی دوره آموزش بازاریابی محصول ریفورج در گرولی، ارائه یک استراتژی مدون است. این استراتژی‌ با توجه به تحقیق و بررسی تجربی به دست آمده است و نگاه شما را نسبت به ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصول تغییر می‌دهد. با استفاده از مطالب دوره آموزشی بازاریابی محصول می‌توانید منابع شرکت را بین پروژه‌های ورود به بازار تقسیم کنید و از هدر رفتن سرمایه جلوگیری کنید. به‌علاوه، این دوره به شما کمک می‌کند که در بحث قیمت‌گذاری و بسته‌بندی محصول هم بهترین باشید و به رشد کسب‌وکار کمک کنید. در نهایت، با به‌کارگیری مطالب دوره بازاریابی محصول می‌توانید استراتژی ورود به بازار را بنویسید و باعث رشد ماندگار شرکت شوید. استراتژی‌هایی که در طول دوره می‌نویسید، قابل اندازه‌گیری هستند و با توجه به معیارهای کسب‌وکار و استراتژی‌های رقبا نوشته می‌شوند. بنابراین، دوره جامع بازاریابی محصول باعث رشد ماندگار کسب‌وکار شما می‌شود.
دوره دوره بازاریابی محصول ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در گرولی توسط مگان کنی اندرسون مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 290,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره بازاریابی محصول ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی