اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره داده برای مدیران محصول (Reforge) با زیر‌نویس فارسی
مسیر آموزشی

دوره داده برای مدیران محصول (Reforge) با زیر‌نویس فارسی

590,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 590,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر5
  • آموزشگاه:گرولی4.3
  • مدرس:شان کلووز5
  • زمان:13 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره داده برای مدیران محصول بحث داده در مدیریت محصول موضوع بسیار پیچیده و تخصصی است. اگر به تازگی وارد حوزه مدیریت محصول شده‌اید و شناختی از داده‌ها ندارید، دوره داده برای مدیران محصول ریفورج در سایت گرولی برای شما مناسب است. با خرید این دوره می‌توانید تمام توانمندی‌های خودتان در نقش مدیر محصول را نشان دهید و تاثیر ماندگاری در محصول بگذارید. آنچه در دوره داده برای مدیران محصول ریفورج (reforge data for product managers) فراخواهید گرفت: هدف از دوره آموزش داده برای مدیران محصول ارتقای تصمیم‌گیری استراتژیک‌محور است. شما به عنوان یک مدیر محصول باید بتوانید براساس داده‌ها تصمیم بگیرید و ایده‌های خودتان را بیان کنید. این دوره به شما کمک می‌کند که دیدگاه داده‌محور کسب کنید و با نمایش داده‌‌های مدون به موفقیت بیشتری برسید. دوره داده برای مدیران محصول ریفورج در سایت گرولی چهار موضوع مهم را پوشش می‌دهد. این موضوع‌ها به شرح زیر هستند: نقشه‌های اوج: شما در دوره داده برای مدیران محصول طراحی نقشه اوج برای محصولتان را یاد می‌گیرد و با استفاده موثر از داده‌ها آشنا می‌شوبد. مطالب این دوره نحوه شناسایی و به‌کارگیری درست از معیارها را به شما یاد می‌دهند و در نهایت شما می‌توانید روی محصول تاثیر ماندگاری بگذارید. ابزارسازی و استخراج اطلاعات از داده‌ها: یکی از مطالب مهم در دوره داده برای مدیران محصول ریفورج، ساخت یک راهنمای ردیابی رویداد است. بنابراین، برای اینکه بتوانید از داده‌های موجود، اطلاعات لازم را استخراج کنید، طبق یک فرایند مشخص و ثابت‌شده جلو می‌روید. راهنمای ردیابی رویداد مجموعه‌ای از اطلاعات مشترک در همه فرایندهای استخراج اطلاعات است و می‌توانید از این راهنما برای هر محصولی استفاده کنید. ابزارهای تحلیل کلیدی: در بحث مدیریت محصول و داده، ابزارهای تحلیلی نقش مهمی دارند. بعد از گذراندن دوره داده برای مدیران محصول به درک عمیقی از دسته‌بندی داده‌ها، تاثیر نسبی، تحلیل هم‌بستگی و تحلیل کلیدی می‌رسید. به‌علاوه، می‌توانید نحوه کار با همه ابزارهای تحلیلی را به صورت عملی تمرین کنید. ارتباط متقاعدکننده و ارتقای داده‌ها: مدیریت محصول دنیای تصمیم‌گیری است و در این دنیا داده‌ها حرف اول را می‌زنند. شما در دوره آموزش داده برای مدیران محصول یاد می‌گیرید که چگونه با کمک داده‌ها در سازمان اعتبار کسب کنید و ایده‌ها، راهکارها و راه‌حل‌های خودتان را همراه با داده‌ها نشان دهید. به بیان دیگر، اگر می‌خواهید به جایگاه مدیر محصول ارشد دست پیدا کنید، باید کار با داده را یاد بگیرید.
دوره دوره داده برای مدیران محصول (Reforge) با زیر‌نویس فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت می‌باشد که در گرولی توسط شان کلووز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 590,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره داده برای مدیران محصول (Reforge) با زیر‌نویس فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی