اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آزمایش و تست ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی
مسیر آموزشی

دوره آزمایش و تست ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:گرولی4.3
  • مدرس:النا ورنا0
  • زمان:13 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آزمایش و تست ریفورج هر محصولی قبل از انتشار به آزمایش و تست احتیاج دارد. در «دوره آزمایش و تست ریفورج» در سایت گرولی، این مفاهیم به طور عمیق بررسی می‌شوند و یک سیستم آزمایش استراتژیک برای ایده‌های نوین خلق می‌شوند. آن‌چه در دوره آزمایش و تست در سایت گرولی فرا خواهید گرفت «دوره آزمایش و تست ریفورج» فراتر از آموزش تست A/B است و شامل یک سیستم آزمایشی برنده برای شماست. این سیستم براساس روش‌های پایدار و بین‌المللی ساخته شده است و فقط شامل داده‌های تصادفی نیست. در دوره «آزمایش و تست ریفورج» در سایت گرولی با رویکردها و روش‌های شرکت‌هایی مثل Slack، Instacart، SurveyMonkey، MongoDB و دیگر شرکت‌های معروف جهان آشنا می‌شوید و سیستم تست آن‌ها را یاد می‌گیرید. شناسایی فرصت‌های استراتژیک، ساخت ایده‌های مرحله‌ به مرحله و آزمایش آن‌ها با دقت و سرعت بالا از مطالب اصلی این دوره هستند.
دوره دوره آزمایش و تست ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت می‌باشد که در گرولی توسط النا ورنا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آزمایش و تست ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی