اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره رهبری بازاریابی ریفورج (reforge) با زیر‌نویس فارسی
مسیر آموزشی

دوره رهبری بازاریابی ریفورج (reforge) با زیر‌نویس فارسی

490,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 490,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر4.8
  • آموزشگاه:گرولی4.3
  • مدرس:کایران آکینکی4.8
  • زمان:10 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره رهبری بازاریابی ریفورج اگر شرکت شما در مراحل scale up است و می‌خواهد کارش را گسترش بدهد، بهتر است مطالب کلیدی رهبری بازاریابی را یاد بگیرید و به نتایجی فوق‌العاده در مارکتینگ برسید. دوره رهبری بازاریابی ریفورج به شما کمک می‌کند که توسعه تیم، فرآیند و روابط بازاریابی را یاد بگیرید و به سمت موفقیت شخصی و تیمی گام بردارید. به‌علاوه، یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دوره رهبری بازاریابی، ابزارها و قالب‌های آماده است. شما به کمک این قالب‌ها و ابزارها می‌توانید پروژه‌های بازاریابی را مدیریت کنید، سازمان خودتان را بسازید، تیم تشکیل دهید و برند خودتان را خلق کنید. آنچه در آموزش رهبری بازاریابی ریفورج در سایت گرولی فرا خواهید گرفت هدف اصلی دوره رهبری بازاریابی ریفورج انتشار ابزارهای مفید، فرآیند و چهارچوب‌هاست. شما با استفاده از این ابزارها می‌توانید به خوبی تیم را مدیریت کنید و به سمت برندسازی شخصی حرکت کنید. مطالب این دوره آموزشی به شما کمک می‌کنند که تیمی از بازاریاب‌ها را مدیریت کنید و به موفقیت تیمی و فردی برسید.
دوره دوره رهبری بازاریابی ریفورج (reforge) با زیر‌نویس فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در گرولی توسط کایران آکینکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 490,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رهبری بازاریابی ریفورج (reforge) با زیر‌نویس فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی