اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره مدیریت مهندسی ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی
مسیر آموزشی

دوره مدیریت مهندسی ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی

390,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 390,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:گرولی4.3
  • مدرس:نیک کلدول0
  • زمان:8 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره مدیریت مهندسی «دوره مدیریت مهندسی ریفورج» شما را به یک مدیر مهندسی اثربخش و موفق تبدیل می‌کند. با خرید این دوره می‌توانید به بهترین و موثرترین خروجی دست پیدا کنید. آن‌چه در «دوره مدیریت مهندسی ریفورج» در سایت گرولی فرا خواهید گرفت اگر مدیر بخش مهندسی سازمان را به عهده دارید، باید مهارت‌های لازم برای تبدیل‌ شدن به فرد موثر سازمان را یاد بگیرید. «دوره مدیریت مهندسی ریفورج» این مهارت‌ها را به شما یاد می‌دهد و به شما کمک می‌کند که پروژه‌های مهندسی سازمان، ذی‌النفعان، تیم و خودتان را مدیریت کنید. این دوره برای مدیرهای باتجربه، تازه‌کار و مدیرهای آینده طراحی شده است. اگر در هر سطحی از سازمان به عنوان مدیر فعالیت می‌کنید و وظیفه تحویل نتیجه پروژه را به عهده دارید، «دوره مدیریت مهندسی ریفورج» برای شما مناسب است. موضوع‌های اصلی این دوره به شرح زیر هستند: مدیریت فعالیت‌های مهندسی یکی از اهداف اصلی «دوره مدیریت مهندسی ریفورج»، ارتقای سطح عملکرد تیم است. برای اینکه بتوانید عملکرد تیم را بهتر کنید، به یک حلقه تولید مهندسی احتیاج دارید. این حلقه باعث افزایش سطح عملکرد تیم می‌شود. به‌علاوه، با گذراندن این دوره نحوه ارزیابی و اولویت‌بندی درخواست‌ها را هم یاد می‌گیرید و می‌توانید درخواست‌ها را با توجه به تاثیر آن‌ها و هدف تیم اولویت‌بندی کنید. مدیریت سهام‌دارها گروهی از افراد تاثیرگذار در سازمان، سهام‌دارها یا ذی‌النفعان هستند. مطالب «دوره مدیریت مهندسی ریفورج» به مدیریت سهام‌دارها یا سرمایه‌گذارهای پروژه هم می‌پردازد. شما با گذراندن این دوره نحوه ارتباط موثر و همکاری با این افراد را یاد می‌گیرید. مدیریت تیم در بحث مدیریت تیم، ایجاد یک رابطه بلندمدت و ارتقای سطح دانش اعضای تیم اهمیت زیادی دارند. «دوره مدیریت مهندسی ریفورج» سعی می‌کند مهارت‌های مدیریت تیمی شما را ارتقا دهد و در ایجاد اعتماد بین اعضای سازمان به شما کمک می‌کند.
دوره دوره مدیریت مهندسی ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت می‌باشد که در گرولی توسط نیک کلدول مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 390,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره مدیریت مهندسی ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی