اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره بازاریابی رشد ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی
مسیر آموزشی

دوره بازاریابی رشد ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره بازاریابی رشد ریفورج مفهوم رشد و مدل رشد در همه سازمان‌ها وجود دارد. برای اینکه بتوانید در مدل رشد سازمان به نتایج اثربخشی برسید، باید استراتژی‌های بازاریابی رشد را بشناسید و آن‌ها را در کانال‌های مختلف اجرایی کنید. «دوره بازاریابی رشد ریفورج» با هدف یادگیری بازاریابی رشد و استراتژی‌های آن تنظیم شده است. شما با خرید و گذراندن این دوره می‌توانید مدل رشد سازمان را متحول کنید. آن‌چه در «دوره بازاریابی رشد ریفورج» در سایت گرولی فرا خواهید گرفت بسیاری از بازاریاب‌های رشد کارشان را با نقش‌های کوچک در سازمان‌‌ها و استارتاپ‌های ناشناخته شروع می‌کنند. معمولا کار آن‌ها فقط شامل ایمیل است یا رهبری استراتژی‌های پرداختی چند کاناله را به عهده دارند. آن‌ها روی یک هدف خاص مثل جذب مشتری یا کاربر تمرکز می‌کنند. اما برای اینکه بتوانید بیشترین تاثیر را روی مدل رشد سازمان بگذارید، باید راهکارهای تقویت و رشد کانال‌ها، کمپین‌ها و استراتژی‌های مختلف را بشناسید و به تاکتیک‌های رشد آگاه باشید. «دوره بازاریابی رشد ریفورج» در سایت گرولی به شما یاد می‌دهد که استراتژی بازاریابی رشد را تنظیم کنید و کسب‌وکارتان را به جایگاه بالاتری برسانید.
دوره دوره بازاریابی رشد ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت می‌باشد که در گرولی توسط بریتانی بینگهام مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره بازاریابی رشد ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی