اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره استراتژی محصول ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی
مسیر آموزشی

دوره استراتژی محصول ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.7
  • آموزشگاه:گرولی4.3
  • مدرس:فرید مساوات4.7
  • زمان:15 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره استراتژی محصول ریفورج اگر می‌خواهید به یک مدیر محصول درجه یک و موفق تبدیل شوید، دوره استراتژی محصول برای شماست. در این دوره ساخت پورتفولیو مدیریت محصول و تعریف استراتژی محصول را یاد می‌گیرید. آنچه در دوره استراتژی محصول ریفورج در سایت گرولی فرا خواهید گرفت مطالب «دوره استراتژی محصول ریفورج» روی تعریف استراتژی محصول تمرکز دارند. شما با مطالعه این مطلب می‌توانید فیچرهای قدیمی و جدید محصول را ارزیابی کنید. به‌علاوه، می‌توانید فیچرهای جدیدی به محصول اضافه کنید. نحوه اسکیل محصول با توجه به سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک در زیرساخت‌های بحرانی و تعریف استراتژی محصول از دیگر مطالب آموزشی این دوره هستند.
دوره دوره استراتژی محصول ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت می‌باشد که در گرولی توسط فرید مساوات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره استراتژی محصول ریفورج (Reforge) با زیر‌نویس فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی