اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سی شارپ به زبان ساده - بخش اول - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش سی شارپ به زبان ساده - بخش اول - مقدماتی

19,250 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 19,250 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در دوره آموزش سی شارپ به زبان ساده در حدود 8 ساعت ویدیو آموزشی به طور مقدماتی به آموزش کامل و اصولی برنامه نویسی با زبان #C خواهیم پرداخت. در دوره آموزش سی شارپ به زبان ساده از پایه زبان برنامه نویسی سی شارپ، که یکی از قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی شیء گرا می باشد را خواهید آموخت. در دوره آموزش سی شارپ به زبان ساده قصد داریم ابتدا با روند برنامه نویسی در #c آشنا شویم و بعد از آن علاوه بر آشنایی و آموزش دستورات و کد نویسی سی شارپ به مبحث مهم منطق های برنامه نویسی نیز بپردازیم.  آنچه در دوره آموزش سی شارپ به زبان ساده بیان خواهد شد:
دوره آموزش سی شارپ به زبان ساده - بخش اول - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,250 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سی شارپ به زبان ساده - بخش اول - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C و C++ سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C و C++ در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فاطمه جزایری

با تشکر

رضا بندری

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی