اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سی شارپ به زبان ساده - بخش دوم - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش سی شارپ به زبان ساده - بخش دوم - پیشرفته

19,250 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 19,250 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در دوره آموزش سی شارپ در 8 ساعت ویدیو آموزشی به طور پیشرفته به آموزش کامل و اصولی برنامه نویسی با زبان #C و معرفی امکانات پیشرفته زبان قدرتمند #C خواهیم پرداخت. در دوره مقدماتی سی شارپ پرداختیم به مباحث پایه ای و مقدماتی برنامه نویسی با زبان سی شارپ و مبحث مهم منطق های برنامه نویسی را نیز بیان کردیم. در این دوره آموزشی پیشرفته سی شارپ به مباحث پیچیده تر خواهیم پرداخت  و مباحثی را که جدید بوده و در دوره های آموزشی و کتب کم تر به آن ها اشاره شده است را بیان خواهیم کرد. آنچه در بخش دوم دوره آموزش سی شارپ به زبان ساده بیان خواهد شد:
دوره آموزش سی شارپ به زبان ساده - بخش دوم - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,250 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سی شارپ به زبان ساده - بخش دوم - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C و C++ سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C و C++ در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا بندری

مفید و کاربردی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی