اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان ویژوال بیسیک (visual basic) - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان ویژوال بیسیک (visual basic) - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از ابتدا به آموزش ویژال بیسیک می پردازیم و پروژه هایی مثل کرنومتر و تبدیل تاریخ را آموزش می دهیم. این پکیج شامل 3.5 ساعت فیلم آموزش رایگان visual basic می باشد. در این دوره به آموزش زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک  به صورت مقدماتی می‌پردازیم. برنامه‌نویسی در Visual Basic به صورت رویداد محور و برنامه‌نویسی شیءگرا می‌باشد. از ویژوال بیسیک در اصل برای ایجاد برنامه های ساده‌تر برای سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنیم. به مفاهیم مقدماتی و اولیه vb .net می پردازیم و به صورت کامل جعبه ابزار و مشخصات ابزارها در ویژوال و بخش های مختلف محیط برنامه و همچنین نحوه نوشتن کد و اجرای آن را خواهیم گفت.
دوره آموزش رایگان ویژوال بیسیک (visual basic) - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان ویژوال بیسیک (visual basic) - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

غزل اسماعیلی

بسیار عالی

علیرضا

سلام دمت گرم برای آموزش عالیت یکی از بهترین دوره هایی که دیدم هرکی این دوره روببینه به برنامه نویسی ویژوال بیسیک تسلط پیدا میکنه

محمد ماهان تقوی فرهی

خیلی کامل بود

امیر محمد کاظمی

خیلی خیلی عالی بود مطالب بسیار خوب و کاربردی رو گفتین با تشکر فقط ای کاش ما می تونستیم یک نرم افزار بسازیم که بشود اطلاعاتی رو از کاربر گرفت مانند یک فرم ثبت نام

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی