اطلاعات دوره
دوره آموزش AJAX در php - پیشرفته
مسیر آموزشی

دوره آموزش AJAX در php - پیشرفته

32,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 32,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش AJAX از پایه به صورت کامل به آموزش تکنولوژی ایجکس و نحوه استفاده از AJAX در پروژه ها و به خصوص php می پردازیم. AJAX مخفف"Asynchronous JavaScript And XML"، مجموعه‌ای از استانداردها و فناوری‌های وب می باشد که با استفاده از آنها می‌ توان برنامه‌ هایی مبتنی بر وب تولید کرد که به آسانی با کاربران تعامل داشته باشند. در آموزش ایجکس استفاده از این تکنولوژی محبوب را در php می آموزید هر چند این فیلم آموزشی به تنهایی ajax را به شما آموزش می دهد، می توانید با استفاده از این فناوری‌ها و با کمک انتقال تکه‌ های کوچک داده از رایانهٔ سرویس دهنده(Server)، صفحات وب را از حالت منفعل خارج کنید تا صفحه واکنشهایی مناسب با رویدادها انجام دهد. 
دوره دوره آموزش AJAX در php - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی صیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 32,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش AJAX در php - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

آموزش خوبی بود.ممنونم. فقط اینکه تو عنوان نوشته ایجکس با php اما در واقع با جاوا اسکریپت بود

atena قرایی

تشکر

Hadi P.d

سلام آموزش Ajax برای هر برنامه نویس PHP لازمه

علیرضا ایلانلو

اموزش عالی فقط کیفیت صدا

احسان اثن

اموزش های قبل شما رو دیدم و این هم خوب بود ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی