اطلاعات دوره
آموزش نحوه استفاده از vue js در لاراول - آموزش پروژه محور - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش نحوه استفاده از vue js در لاراول - آموزش پروژه محور - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره، به صورت حرفه ای و پروژه محور نحوه استفاده ویو جی اس ( vue js) در فریم ورک لاراول (laravel ) آموزش داده می شود. Vue.js  یک فریم ورک جاوا اسکریپت برای ایجاد رابط کاربری است،کتابخانه‌های رابط کاربر مثل "انگولار"، "ری اکت" و "ویو جی اس" در واقع ابزارهایی هستند که پیچیدگی‌ ساخ رابط کاربری را در پشت کدها قرار می دهند و علاوه بر ساده‌سازی، باعث افزایش سرعت برنامه نویسی می‌شوند. معمولا  افرادای که لاراول کار می‌کنند از vue.js استفاده می کنند، که پروژه هایی حرفه ای تر و در عین حال با خوانایی بیشتر کدها داشته باشند. مشکل اینجاست که استفاده از vue js در حالت عادی با استفاده یک فریمورک دیگه کمی پیچیده است.
دوره آموزش نحوه استفاده از vue js در لاراول - آموزش پروژه محور - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محسن بستان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نحوه استفاده از vue js در لاراول - آموزش پروژه محور - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی رضایی

بنظر من واسه شروع کار و پیدا کردن مسیر خودش به تنهایی چند جلسه مشاوره هست این دوره در کل تجربه ی خوبی بود

work

این دوستمون که گفته ضعیف کسی که راه بلد باشه دنبال نشونه می گرده نه دنبال راه خیلی عالی بود پروزه مفیدی میشه گفت بود

Amiiin Foli

بسیار عالی

ali kalan

تشکر ویژه آقای بستان عزیز

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی