اطلاعات دوره
آموزش قالب صحیفه برای ساخت فروشگاه اینترنتی
مسیر آموزشی

آموزش قالب صحیفه برای ساخت فروشگاه اینترنتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی رایگان آموزش کار با قالب صحیفه وردپرس ،همراه با طراحی فروشگاه اینترنتی ( فیزیکی و مجازی) را به طور کامل آموزش داده می شود. قالب صحیفه به عنوان يکي از پر طرفدارترين و محبوب‌ترين قالب‌هاي تجاري وردپرس است که مطمئنا همه شما هم با آن آشنايي داريد و سايت‌هاي مختلفي را ديده‌ايد که با قالب صحیفه راه‌اندازي شده‌اند. قالب صحیفه به گونه‌اي طراحي شده است که مناسب سايت‌هاي خبري و مجله‌اي مي‌باشد که در چنين وبسايت‌هايي بتوان با طراحي مناسب بيشترين نمايش و کليک روي مطالب را از آن دريافت کرد. اين قالب تا به امروز که اين مقاله منتشر شده است موفق شده تا بيش از ۲۵٫۳۳۸ فروش را که از ۱۶ آگوست ۲۰۱۲ در تم فارست منتشر شده ازآن خود نمايد. جدايي از اينکه اين قالب در بين کاربران ايراني هم از محبوبيت بسيار بالايي برخوردار بوده و مارکت‌ها و فروشگاه‌هاي وردپرس به تعداد بالا نيز آن را به فروش رسانده‌اند. پکيج آموزش کار با قالب صحیفه فارسي يک مجموعه فيلم آموزشي فارسي هست که به شما نحوه طراحي و راه اندازي يک وبسايت خبري فارسي همراه با طراحی فروشگاه اینترنتی را بدون نياز به يک خط کد نويسي آموزش خواهد داد. قالب صحيفه برترين قالب خبري وردپرس هست که رتبه ۱ را در بين قالب هاي خبري مجله اي وردپرس از آن خود کرده است.
دوره آموزش قالب صحیفه برای ساخت فروشگاه اینترنتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش قالب صحیفه برای ساخت فروشگاه اینترنتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی