اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربردی ساخت اینفوگرافیک متحرک با Edge Animate - دوبله فارسی لین - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کاربردی ساخت اینفوگرافیک متحرک با Edge Animate - دوبله فارسی لین - مقدماتی

11,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 11,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی یه صورت کاملا کاربردی به شما یاد می دهم که چگونه با نرم افزار Edge Animate اینفوگرافیک های متحرک و قابل درک را برای کاربران سایتان بسازید. با استفاده از اینفوگرافیک های انیمیشنی (متحرک) می توانید یک داستانی کاملا قابل درک رو برای کاربران سایتتون در نظر بگیرید.  در این دوره از سری دوره های "طراحی وب" که توسط کریس کانورس مدرس با تجربه لیندا در نظر گرفته شده، با استفاده از برنامه ی edge animate به راحتی و به طور کاربردی یاد میگیرید که چگونه متون، داده ها، اشکال و آرتوکتون رو متحرک و انیمیشنی (یا همان یک اینفوگراف متحرک بسازید) کنید.  
دوره آموزش کاربردی ساخت اینفوگرافیک متحرک با Edge Animate - دوبله فارسی لین - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ایران یادگیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 11,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربردی ساخت اینفوگرافیک متحرک با Edge Animate - دوبله فارسی لین - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

پروین فخری

ارزش خرید رو داره

رضا یاوری

دوره خوبی می تونه باشه

رضا عبدی

عالی بود

سینا بش

این آموزش خیلی برای تولید محتوا کمک کنندست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی