اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اندروید - کار با دوربین، سنسور (بخش چهارم – برنامه‌نویسی پیشرفته - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش اندروید - کار با دوربین، سنسور (بخش چهارم – برنامه‌نویسی پیشرفته - پیشرفته

21,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 21,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش برنامه نویسی اندروید برای کار با دوربین، سنسور ها، متن به صدا و ... با فصل چهارم این مجموعه آموزش برنامه‌نویسی اندروید در خدمت شما عزیزان هستم. توی این فصل که شامل ۱۳ قسمت هست سعی کردم مباحثی رو کار کنم که شما آمادگی یادگیری اون مباحث رو داشته باشید و برای شما سخت و سردرگم‌کننده نباشه. 
دوره آموزش اندروید - کار با دوربین، سنسور (بخش چهارم – برنامه‌نویسی پیشرفته - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید نوشادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 21,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اندروید - کار با دوربین، سنسور (بخش چهارم – برنامه‌نویسی پیشرفته - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

hosein oftadeh

بسیار روان و کامل

فرشاد خسروی

بسیار کاربردی

AFSHIN EBRAHIMI

میتونست به روزتر باشه

احمد سالاری

عالی است

علیرضا امیدوند

آموزش مفیدی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی